ليست بهترين فيلم هاي 2018 براي دانلود

جديدترين اخبار و رويدادهاي دنياي وب و فناوري

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ليست بهترين فيلم هاي 2018 براي دانلود

۲۸۰ بازديد

در اين مطلب قصد داريم شما را با ليست دانلود بهترين فيلم هاي 2018 آشنا كنيم. اگر فكر مي‌كنيد سال ۲۰۱۷ از نظر سينمايي سالي بزرگ و موفق بود، بايد به اطلاع شما برسانيم كه سال ۲۰۱۸ نيز قرار است جلوه‌ي ويژه‌اي از سينما را براي شما عرضه كند. در ادامه به 13 عنوان از فيلم‌هاي مورد انتظار سال جاري مي‌پردازيم، هرچند نمي‌توانيم همه‌ي فيلم‌هاي خوب سال را در اين 13 مورد جاي بدهيم.

۱۳. دنياي ژوراسيك: قلمرو سقوط كرده ( Jurassic World: Fallen Kingdom ) 

دنياي ژوراسيك: قلمرو سقوط كرده  فيلم 2018اين فيلم در مجموعه‌ي پارك/دنياي ژوراسيك فيلم مهمي به شمار مي‌آيد. دو قسمت موفق از اين فرنچايز قسمت اول و چهارم بود كه به ايده‌ي از كنترل خارج شدن پارك پرداخت. قسمت‌هاي دوم و سوم به حواشي اين موضوع اشاره داشت و به اندازه‌ي آن‌ها موفق نبود. با توجه به اين كه بالاخره اعلام شد كه قرار است دنياي ژوراسيك هم يك سه‌گانه باشد، قلمرو سقوط كرده بايد مجموعه را به حيطه‌ي كاملاً جديدي ببرد. انتخاب هوشمندانه‌ي جي. اي. بايونا به عنوان كارگردان اين قسمت كه اثر موفق هيولايي صدا مي‌زند را در كارنامه‌ي خود دارد شايسته‌ي تحسين است. فيلمنامه‌ي اين قسمت توسط كالين تروورو و درك كانولي نوشته شده و ستارگاني نظير كريس پاين، برايس دالاس هاوارد هم در آن ايفاي نقش مي‌كنند. جف گلدبلوم نيز با نقش ايان مالكوم به اين فيلم برگشته است. قلمرو سقوط كرده در ماه ژوئن اكران مي‌شود و شك نكنيد كه قطعاً يكي از بزرگترين بلك‌باسترهاي امسال خواهد بود.

۱۲. غارتگر ( The Predator )

غارتگر فيلم ديدني سال 2018از آخرين باري كه يك غارتگر خوب داشتيم مدت زيادي گذشته، و حالا به اميد شين بلك كه كارگردان و همراه با فرد دكر نويسنده‌ي مشترك فيلمنامه‌ي اين اثر بوده نشسته‌ايم. بازيگران اصلي فيلم بويد هالبروك و اوليويا مان هستند كه در نقش سربازان آمريكايي به شكار بيگانه‌ها مي‌پردازند. در هنگام نگارش اين مقاله، هنوز جزئيات زيادي از اين فيلم منتشر نشده و نمي‌دانيم كه تاريخ اكران فيلم چه زماني خواهد بود اما خود اسم غارتگر براي حفظ هيجان ما كافي است.

۱۱. مردي كه دون كيشوت را كشت ( The Man Who Killed Don Quixote )

مردي كه دون كيشوت را كشت همه‌ي طرفداران سينما از تاريخچه‌ي طولاني و پردردسر اين فيلم به كارگرداني تري گيليام اطلاع دارند. پروژه‌اي كه ۱۷ سال پيش با هنرنمايي جاني دپ به مرحله‌ي توليد رسيد اما نهايتاً اين كار پايان نيافت. گيليام از آن زمان تا به حال در حال مجادله براي حل مشكلات پيش روي اين فيلم بوده است، و حالا بالاخره توانسته اين اثر را با بازي آدام درايور به توليد برساند. اين فيلم فانتزي-ماجراجويانه دنباله‌اي بر رمان كلاسيك سروانتس به همين نام است كه امضاي مخصوص گيليام با آن كاراكترهاي عجيب، شوخ‌طبعي‌هاي منحصر به فرد و تخيل ناب او به فيلم اضافه شده است.

۱۰. ددپول ۲ ( Deadpool 2 ) Deadpool 2

Deadpool 2 فيلم برتر 2018 ددپولدر سالي كه پر از فيلم‌هاي كاميك بوكي است، اين فيلم يكي از بهترين آثار دنياي سينمايي مارول مي‌باشد. رايان رينولدز دوباره به نقش ددپول باز مي‌گردد، با اين تفاوت كه در اين قسمت به دلايلي كه تحت عنوان «اختلاف نظرهاي سليقه‌اي» با رينولدز اعلام شده، ديگر خبري از كارگرداني تيم ميلر نخواهد بود و كارگردان مشترك جان ويك، ديويد ليچ، جايگزين او شده است. نويسنده‌ي فيلمنامه‌ي اين قسمت هم رت ريس و پل ورنيك هستند. از جمله‌ي بازيگران ددپول ۲ مي‌توان به مورنا باكارين، تي جي ميلر، بريانا هيلدبرند، جاش برولين و جك كِسي اشاره كرد. انتظار مي‌رود كه اين فيلم در گيشه عملكرد موفقي داشته باشد.

۹. كشيده شده در بتن ( Dragged Across Concrete )

فيلم كشيده شده در بتن بهترين فيلم هاي 2018با وجود اين كه اس كريگ زالر دو فيلم بيشتر در كارنامه‌ي خود ندارد، ولي خيلي مشتاقيم كه ببينيم اثر بعدي او چگونه خواهد بود. هر دو فيلم تاماهاوك استخواني و جنجال در بلوك سلول ۹۹ آثار فوق العاده‌اي بوده‌اند كه خود زالر فيلمنامه‌ي آن‌ها را نوشته و هزينه‌ي آن‌ها را در حد كنترل خودش حفظ كرده است. فيلم سوم او هم به نام كشيده شده در بتن (Dragged Across Concrete) با همكاري وينس وان، جنيفر كارپنتر و مل گيبسون ساخته شده است. اين فيلم درباره‌ي بي‌رحمي پليس و ماجراي يك افسر كاركشته است كه ديگر زيادي براي اين كار پير شده و داستان او را به همراه همكار جوان‌ترش به تصوير مي‌كشد.

۸. انتقام‌جويان: جنگ بي‌نهايت ( Avengers: Infinity War )

بهترين فيلم هاي 2018 انتقام‌جويان: جنگ بي‌نهايتبه نظر مي‌رسد كه دنياي سينمايي مارول در شرايط فعلي به پايان خودش نزديك شده و رئيس استوديوهاي مارول، كوين فيگ، هم تاييد كرده كه داستان اصلي انتقام‌جويان بعد از اين فيلم به جمع‌بندي مي‌رسد. برادران روسو كه بعد از كاپيتان آمريكا: جنگ داخلي، كارگرداني جنگ بي‌نهايت را هم برعهده داشته‌اند، اعلام كردند كه اين فيلم را به شكلي ويژه ساخته‌اند. تقريباً همه‌ي قهرمانان مارول در اين فيلم حضور دارند و بايد با يكي از خطرناك‌ترين تهديدات اين دنيا روبرو شوند. اميدواريم اين فيلم بيشتر شبيه قسمت اول انتقام‌جويان باشد تا عصر اولتران!

۷. مگ ( The Meg )

ليست برترين فيلم سال 2018 مگمگ فيلمي است كه در آن جيسون استاتهام بايد با يك موجود دريايي ۲۰ متري مبارزه كند و البته در همين حين اقيانوس را هم نجات بدهد. اين فيلم اولين اقتباس از مجموعه كتاب‌هاي استيو آلتن مي‌باشد كه جان ترتلتاب كه وقتي خواب بودي را در كارنامه دارد آن را كارگرداني مي‌كند. جسيكا مك‌نامي، لي بينگ‌بينگ، رابي رز و رين ويلسن از ديگران ستارگان اين فيلم هستند. مگ در ماه آگوست اكران خواهد شد و از همين الان منتظر هستيم تا ببينيم با چه فيلمي روبرو مي‌شويم.

۶. اسلندرمن ( Slander man )

بهترين فيلم هاي 2018 اسلندرمنايده‌ي فيلم‌هاي ترسناك تا مدت‌ها فقط از اسطوره‌ها و افسانه‌هاي محلي بيرون مي‌آمد. اما افسانه‌ها و اسطوره‌هاي مدرن در كجاي سينماي وحشت قرار دارند؟ اسلندرمن به احتمال زياد يكي از معروف‌ترين قصه‌هايي است كه از همين پديده‌هاي مدرن به وجود آمده است. موجودي بلندقامت، لاغر و روح‌مانند كه موجب اتفاقات وحشتناكي مي‌شود. اما سواي از اين توصيفات، اطلاعات زيادي درباره‌ي انگيزه‌ها و ريشه‌ي اين موجود در دسترس نيست. حالا سيلوستر وايت به كارگرداني اثري درباره‌ي همين موجود پرداخته و اگر آن را درست درآورده باشد، مي‌تواند تجربه‌ي جديدي به فرهنگ سينماي وحشت اضافه كند.

۵. پلنگ سياه ( Black Panther )

پلنگ سياه فيلم برتر 2018رايان كوگلر، كارگردان فيلم پلنگ سياه كه آثاري چون كريد را در كارنامه دارد حالا به سراغ دنياي كاميك‌ها رفته و با اين بخش از جهان مارول تصميم به خلق اثري شگفت‌انگيز گرفته است. چادويك بوسمن كه پيش از اين در كاپيتان آمريكا: جنگ داخلي به عنوان تچالا يا همان پلنگ سياه معرفي شده بود نقش اصلي اين فيلم مي‌باشد. در ميان بازيگران مكمل اين فيلم مي‌توان به مايكل بي جردن، لوپيتا نيونگو، مارتين فريمن، آنجلا بَسِت، فارست ويتيكر و اندي سركيس اشاره كرد. اين فيلم اولين اثر از سه اثر دنياي سينمايي مارول در سال ۲۰۱۸ است.

۴. شگفت‌انگيزان ۲ ( The Incredibles 2 )

بهترين فيلم 2018 شگفت‌انگيزان ۲ در حالي كه كمپاني فاكس همچنان براي تصميم‌گيري درباره‌ي حقوق مادي و معنوي فيلم چهار شگفت‌انگيز ترديد دارد، برَد بِرد به سراغ انيميشني از بهترين شگفت‌انگيزان تاريخ سينما رفته است. انيميشن شگفت‌انگيزان يكي از بهترين آثار شركت پيكسار است و قسمت دوم آن هم بر اساس ايده‌ي همان انسان‌هاي ابرقدرت ساخته مي‌شود. داستان اين فيلم دقيقاً از ادامه‌ي فيلم قبلي دنبال مي‌شود و قهرمانان ما اين بار بايد با يك شخصيت شرور جديد مبارزه كنند، اما در همين حين مشكلاتي هم در خانه به وجود مي‌آيد. اگر اين قسمت هم بتواند مهارت، انسانيت و كمدي قسمت اول را حفظ كند، فكر مي‌كنيم خروجي كار اثر بسيار جذابي از آب در خواهد آمد.

۳. انسان‌هاي نخستين ( Early Man )

انسان‌هاي نخستين فيلم ديدني انيميشن 2018

همان طور كه مي‌بينيد با وجود عنواني چون شگفت‌انگيزان ۲، هنوز مي‌توانيم يك انيميشن ديگر را در رتبه‌هاي بالاي اين ليست داشته باشيم. ولي نكته‌ي نگران‌كننده‌ي ماجرا اين‌جاست كه كارگردان اين انيميشن، نيك پارك، از سال ۲۰۰۸ كه موضوع قرص نان و مرگ را كارگرداني كرد، در هيچ پروژه‌ي ديگر كار نكرده است. انسان‌هاي نخستين يك انيميشن استاپ موشن است كه در استوديوي انيميشن‌سازي آردمن توليد شده و قرار است ما را به زمان انسان‌هاي غارنشين ببرد. در اين ماجراجويي فوتبال، مبارزه و كلي داستان كمدي وجود دارد. اكنون منتظريم ببينيم اين كارگردان برنده‌ي اسكار چه آشي براي ما پخته و آيا مي‌تواند اسكار بعدي را از آن خود كند يا نه.

۲. مرد ايرلندي (The Irishman )

برترين فيلم 2018 مرد ايرلنديهنوز به طور دقيق مشخص نيست كه آيا اين فيلم اصلاً اكران سينمايي خواهد داشت يا نه، اما نمي‌توانيد طرفدار سينما باشيد و از گرد هم آمدن استعدادهاي ناب سينما در فيلم مرد ايرلندي هيجان‌زده نشويد. رابرت دنيرو و مارتين اسكورسيزي براي اولين بار بعد از فيلم كازينو به همكاري با يكديگر پرداخته‌اند. جو پسكي هم قبل از بازنشست شدن در اين فيلم حاضر شده و همراه با آل پاچينو در جمع ستارگان اين اثر حضور دارد. هاروي كيتل، آنا پاكين، جك هاستن و بابي كاناويل هم از ديگر بازيگران اين فيلم هستند. داستان مرد ايرلندي روايت كاراكتر دنيرو از ماجراي درگير شدن او در قتل جيمي هوفا است. هنوز مشخص نيست كه اين فيلم را در سال ۲۰۱۸ در سينما خواهيم ديد يا خير. بر اساس زمان‌بندي نتفليكس اين فيلم قرار است در سال ۲۰۱۹ در اين سرويس پخش شود، اما مي‌توانيم شرط ببنديم كه فيلم در اواخر سال ۲۰۱۸ اكران خواهد شد و احتمالاً يك اسكار را از آن خود خواهد كرد.

۱. نابودي ( Annihilation )

بهترين فيلم هاي 2018 نابودي بايد اعتراف كنيم كه خود ما هم هنوز رمان واندر مير كه اين فيلم از روي آن ساخته شده را نخوانده‌ايم، اما به يك دليل خوب مي‌توانيم اميدواري زيادي نسبت به اين فيلم داشته باشيم: الكس گارلند. گارلند كار خود را با فيلمنامه‌نويسي براي آثاري چون ساحل و ۲۸ روز بعد شروع كرد، اما اولين كارگرداني وي براي فيلم اكس‌ماكينا بود. نابودي هم فيلم ديگري در ژانر علمي تخيلي است كه به داستان يك بيولوژيست با بازي ناتالي پورتمن مي‌پردازد كه در پي يافتن شوهر خود در منطقه‌اي تخريب شده مي‌گردد. نقش اين شوهر گم شده را اسكار آيزاك باز مي‌كند، و جنيفر جيسون لي هم ايفاي نقش يك روان‌شناس را برعهده دارد. انتظارات زيادي از اين فيلم داريم و به نظر مي‌رسد كه با يك فيلم هيجاني طرف باشيم. يكي از دلايلي كه اين فيلم را در صدر فهرست فيلم‌هاي برتر سال ۲۰۱۸ قرار داديم همين است.

منبع: مجله تكنولوژي گويا آيتي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.